Slimette - Blog

Płaski brzuch – mam i JA!

Co jest najlepsze na płaski brzuch? Każdy pomyśli – brzuszki! To prawda, ale jest też kilka innych skutecznych sposobów, które pomogą nam uzyskać wymarzony efekt…

frau mit maßband

DIETA

Zacznijmy od diety. Dlaczego? Ponieważ bez względu na to, jak ciężko trenujesz mięśnie brzucha i jak silne i twarde się stają, nadmiar tłuszczu sprawia, że nie będą one widoczne. A przecież zależy nam na ‚widoczności’ efektu naszych starań. Dlatego najpierw musimy zacząć od redukcji tkanki tłuszczowej. Wystarczy, ze zastosujesz kilka wskazówek:

  • dzień zaczynaj od zdrowego śniadania. Może to być np.: kromka żytniego chleba z odrobiną masła i serka białego. Do tego dołóż kilka plasterków świeżego ogórka, rzodkiewki, avocado. Śniadanie uzupełnij wodą mineralną, zieloną herbatą albo kawą (posłodzoną miodem),
  • wybieraj produkty, który zawierają niezbędne białka, węglowodany, tłuszcze i witaminy
  • staraj się gotować w domu i unikać dań instant czy obiadów z mrożonek
  • unikaj pustych kalorii, które są zawarte m.in. w fast foodach
  • wzbogać swoją dietę o produkty, które przyśpieszają metabolizm (czytaj wpis : Jak podkręcić metabolizm, część I).

ĆWICZENIA

Zredukowanie tkanki tłuszczowej to także ćwiczenia cardio, takie jak: rower, rolki, basen, nordic walking, bieżnia czy marsz. Możesz też wykorzystać propozycje ćwiczeń, które opisaliśmy w drugiej części cyklu o podkręceniu metabolizmu. Nie powinniśmy też zapominać o wzmacnianiu mięśni całego ciała, jest to ważne dla zachowania równowagi w sile i rozmiarach różnych partii mięśniowych. W dodatku trening siłowy całego ciała to idealne narzędzie wyszczuplające.

Gym woman doing crunches
I teraz płynnie przechodzimy do brzuszków. Ile, jak często i w jaki sposób – te pytania są bardzo ważne. Po pierwsze – nie codziennie. Ćwicząc dzień po dniu przemęczymy mięśnie. Mięśnie potrzebują czasu na regenerację po wysiłku. Po intensywnych ćwiczeniach musimy im dać nawet 48 godzin odpoczynku. W tym czasie zdążą się wzmocnić i zregenerować. Najlepiej trenować mięśnie brzucha 3-4 razy w tygodniu.
Po drugie, nie liczy się ilość, a jakość. Prawidłowe wykonanie brzuszków jest niezwykle istotne. Ciekawą instrukcję znajdziecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=vVfVvKsjN3o&list=UUgDUCFxVsSeRWC0o24hvtFw
w filmiku podane są również inne ćwiczenia, które pozwolą uzyskać płaski brzuch. Specjalne treningi na te partie proponuje także wiele znanych osób, takich jak: Mel B czy Chodakowska. Zachęcamy do zapoznania się z nimi i wybrania najbardziej odpowiedniego dla siebie.

DETERMINACJA

Najważniejsza jest jednak Twoje wewnętrzne samozaparcie. Jednak czy istnieje sposób, aby wykrzesać z siebie siły na trening po ciężkim dniu w szkole czy pracy? Wielu osobom skutecznie pomogły w tym kapsułki Slimette. Oprócz spalania tłuszczu i przyśpieszenia metabolizmu, powodują także wzrost energii (to zasługa m.in. zawartej w nich guarany). Mamy zatem dodatkowe pokłady energii do ćwieczeń:) Suplement działa też pozytywnie na Twoje samopoczucie, dzięki czemu łatwiej utrzymać wysoki poziom motywacji.

Zaszufladkowano do kategorii Styl życia
Autor: Dominika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge