Slimette - Blog

Talia Osy – jak ją wypracować?

Która z Nas nie marzy o talii osy? To jedna z najbardziej pożądanych sylwetek przez kobiety. Jednak by ją wypracować należy włożyć wiele wysiłku i poświęcenia. Czy jesteś na to gotowa?

Zapoznaj się z listą przydatnych ćwiczeń oraz ze skutecznymi metodami, które doprowadzą Twoją sylwetkę do wymarzonych przez Ciebie kształtów.

Po pierwsze ćwiczenia…

Dla uzyskania najlepszych rezultatów ćwiczenia powinno się wykonywać dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Przed przystąpieniem do ćwiczeń koniecznie zrób krótką rozgrzewkę rozciągającą mięśnie.

  • brzuszki

Najlepiej wykonywać brzuszki skośne. Musimy położyć się na plecach prostując nogi lub mieć je lekko zgięte. Splatamy ręce na karku i unosząc się dotykamy prawym łokciem podłogi obok lewego kolana. Następny skłon wykonujemy do przeciwnej strony i tak na zmianę.

  • nożyce

Wykonujemy nożyce pionowe, poziome i okrężne.

  • skłony

Skłony możemy wykonywać na stojąco lub z siadu z wyprostowanymi nogami.

  • przyciąganie nóg do klatki piersiowej

Musimy położyć się na plecach i oprzeć się na łokciach. Uginamy w kolanie prawą nogę i przyciągamy ją do klatki piersiowej i tak na przemian.

  • odchylanie

To ćwiczenie wykonuje się na podłodze w siadzie prostym z wyprostowanymi lub skrzyżowanymi nogami. Zaplatamy ręce na kark i odchylamy się maksymalnie do tyłu.

  • jazda na rowerze,

Regularna jazda na rowerze bardzo korzystnie wpływa na kształtowanie się naszej sylwetki. Jeśli tylko masz okazję wybieraj rower zamiast samochodu czy komunikacji miejskiej. Możesz również przeznaczyć weekendy na wyprawy rowerowe poza miastem sama bądź wspólnie ze znajomymi.

  • bieganie

Bieganie wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga modelować sylwetkę. To również przyjemna i zdrowa metoda na spędzenie letniego popołudnia.

Po drugie zdrowa dieta…

  • sięgaj często po warzywa i owoce

Wybieraj głównie pomarańczowe warzywa i owoce (marchew, papryka, pomarańcza, brzoskwinie, morele, melony itp.). Owoce oprócz dużej zawartości błonnika zawierają także silne antyoksydanty, takie jak witamina C czy beta-karoten. Dzięki temu poprawiają metabolizm i pomagają likwidować tłuszcz z okolic brzucha.

  • przygotowując potrawy stosuj zdrowe tłuszcze,

Wybieraj oliwę z oliwek, olej rzepakowy, lniany i spożywaj kwasy omega 3 znajdujące się w rybach, orzechach i siemiu lnianym.

  • nie unikaj zdrowego białka

Jedz regularnie chude twarogi, jaja, drób, kefir i zdrowe produkty mleczne.

  • wybieraj produkty bogate w Selen

Dobrym źródłem selenu są: orzechy, dorsz, wołowina, jaja, ryż.

  • pij lampkę czerwonego wina do kolacji

Pij lampkę czerwonego wina do jednego posiłku maksymalnie 5 razy w tygodniu. Pomaga spalać tłuszcz z okolic brzucha.

  • pij dużo wody

Woda oczyszcza i pomaga spalać kalorie. Staraj się pić co najmniej 2 litry płynów w ciągu dnia, najlepiej wodę niegazowaną.

  • jedz jagody

Jeśli pojawi się sezon na jagody jedz je całymi garściami. Mają wiele cennych witamin i właściwości. Między innymi są pomocne w spalaniu tkanki tłuszczowej i pomagają utrzymać prawidłową wagę ciała. Istnieją również suplementy wspomagające odchudzanie zawierające w swoim składzie jagodę Acai, która przyspiesza metabolizm i spala tkankę tłuszczową. Takim suplementem jest właśnie Slimette. W połączeniu ze zdrową dietą i ćwiczeniami może stanowić idealne rozwiązanie na uzyskanie szczupłej sylwetki i talii osy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge