Slimette - Blog

Jesz makaron i chudniesz. Czy to możliwe?

Według powszechnie utartej opinii makarony tuczą. Istnieje także wiele diet odchudzających, które nie uwzględniają spożywania makaronów i często eliminują je z jadłospisu. A jeśli to błąd? Okazuje się, że dzięki odpowiednio ułożonej diecie złożonej z produktów mącznych, w tym makaronów możemy schudnąć!

Makaron – źródło wartościowych składników

Analizując piramidę racjonalnego żywienia to właśnie produkty zbożowe stanowią jej podstawę. Powinny zatem występować w każdym posiłku. Produkty należące do tej grupy to dobre źródło węglowodanów złożonych, białka roślinnego, witamin, minerałów i błonnika, który reguluje pracę przewodu pokarmowego. Produkty zbożowe sycą na dłużej i pomagają utrzymać właściwy poziom cukru we krwi. Dają nam również dużą dawkę energii na cały dzień.

Takim produktem jest właśnie makaron, który wbrew pozorom jest zdrowy i niskokaloryczny. Porcja 100 gram ugotowanego makaronu to zaledwie 120 kalorii. Sam makaron nie tuczy i nie jest niezdrowy. To jego dodatki w postaci zawiesistych sosów i tłustych mięs, serów powodują tycie. Aby potrawa oparta na makaronie była dietetyczna należy łączyć ją z warzywami, jogurtem, rybami, owocami morza czy chudym serem. Należy również używać świeżych ziół oraz oliwy z oliwek. Takie połączenie czyni potrawę zdrową i niskokaloryczną. Nie tuczy, a syci na długo i chroni nas przed niezdrowym podjadaniem między posiłkami. Makaron idealnie nadaje się do dietetycznych zup, sałatek warzywnych lub ryb/drobiu. Można go przyrządzać na wiele zdrowych i smacznych sposobów.

Makaron to przecież jeden z ”urodowych sekretów” Monici Bellucci. Jest jej przysmakiem dlatego je go dosyć często łącząc z owocami morza, rybami i lekkimi sosami.

Makaronowa dieta odchudzająca

Powstała również specjalna dieta makaronowa, która gwarantuje zrzucenie zbędnych kilogramów i utrzymanie prawidłowej masy ciała. Podstawą takiej diety jest makaron zwłaszcza z razowej mąki. Spożywa się go każdego dnia w dwóch posiłkach (obiad, kolacja). Na śniadanie zazwyczaj powinno się jeść takie produkty jak: musli z jogurtem, pełnoziarniste tosty z jajkiem lub chudym twarożkiem. Makarony należy natomiast łączyć z rybami, owocami morza czy drobiem. Do tego dodajemy świeże zioła i wysokowartościową oliwę z oliwek. Trzeba całkowicie zrezygnować z jedzenia słodyczy i tłuszczu zwierzęcego. Dziennie można spożywać maksymalnie 1200 kcal. Dietę stosuje się 14 dni. Ważne jest również by dania z makaronem były urozmaicone każdego dnia. Aby zapobiec monotonii powinno się używać różnorodne dodatki. Będąc na diecie makaronowej chudniesz 2 kg tygodniowo.

Wybierając właściwą dietę pamiętaj o wytrwałości i przestrzeganiu zasad. Jeżeli chcesz uzyskać trwałe rezultaty zachęcamy również do zapoznania się z suplementem Slimette, który pomoże Ci wytrwać na diecie i przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge